Мета освітної програми - формування систематизованих знань теоретичного і практичного характеру та набуття навичок з використання МСА 240 та методик форензіку, застосування цих знань у професійній діяльності.
Очікувані результати навчання здобуті теоретичні знання та практичні навички підвищать можливості аудиторів ідентифікувати ознаки шахрайства; оцінювати ризики фінансових і репутаційних збитків; застосовувати прийоми та процедури у відповідь на оцінені ризики шахрайства. Здобуті систематизовані знання з теоретико-методологічних та організаційно-правових аспектів фінансових розслідувань, а також отримані практичні навички з планування, методики проведення та узагальнення результатів у межах проведення фінансових розслідувань (форензік) є необхідними для здійснення на практиці фінансових розслідувань, формування та формулювання професійної експертної думки.
Форма безперервного професійного навчання. Дана програма буде проводитись в очної формі в навчальної аудиторії або в онлайн-режимі з застосуванням платформи ZOOM.
Загальна тривалість програми. 20 годин в тому числі 12 годин лекцій та 8 годин практичних занять.
№ з/п |
Перелік питань |
Разом |
Лекції |
Практичні заняття |
1. |
Тема 1.МСА 240. Класифікація та характеристики шахрайства. |
1 |
1 |
|
2. |
Тема 2. Ризики суттєвого викривлення внаслідок шахрайства. |
2 |
1 |
1 |
3. |
Тема 3. Дії аудитора у відповідь на оцінені ризики суттєвого викривлення внаслідок шахрайства. |
3 |
2 |
1 |
4. |
Тема 4. Теоретичні засади та інформаційне забезпечення форензіку. |
2 |
2 |
- |
5. |
Тема 5. Організація форензіку. |
2 |
1 |
1 |
6. |
Тема 6. Експертне дослідження управління ризиками шахрайства при форензіку. |
4 |
2 |
2 |
7. |
Тема 7. Корпоративні фінансові розслідування, процес їх проведення. |
2 |
1 |
1 |
8. |
Тема 8. Технологічні рішення для проведення форензіку. |
2 |
1 |
1 |
9. |
Тема 9. Узагальнення та реалізація результатів форензіку. |
2 |
1 |
1 |
|
ВСЬОГО |
20 |
12 |
8 |